Konsert i Dalby




I lördags hade vi konsert i Dalby kyrka med Lunds Kammarkör. Jag trodde att det skulle kännas vemodigt men det kändes fint och inte alls så ledsamt som jag hade föreställt mig.
Det var en härlig kyrka att sjunga i och konserten gick bra. Vi sjöng ett av mina absoluta favoritstycken (helt opartiskt måste jag säga ;-) Agnus Dei av Håkan Olsson Reising. Jag älskar det!

Dalby kyrka





Sofie och Emma hade cyklat till Dalby och de satt och njöt av solen utanför kyrkan, Dalby bjöd på ett fantastiskt fint väder.


Håkan på väg in i kyrkan


Lunds Kammarkör repar...


...och Håkan viftar


Sen var det fika innan konserten




Jag kommer att sakna Lunds Kammarkör men förhoppningsvis får jag träffa medlemmarna i andra sammanhang än på körrepen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0