Les Miserables

Ojojoj vilken kväll vi hade igår! Vi började med middag på Operans Grill tillsammans med resten av E&Y-gänget och därefter var det dags för Les Miserables. Musikalen var kanonbra och sångarna gjorde en fantastisk insats! Det roliga var att det vara samma dirigent igår som det var när jag lyssnade på Västerås Sinfonietta i torsdags ;-) Mats Rondin. I pausen blev det mer bubbel och jag spanade in Ola Salo (som ni ser på bilden längre ner, jag fick vara lite diskret därav att det inte är någon närbild) samtidigt som jag minglade med Tomas Bodström (han var så fräscht brunbränd att jag kände mig som en riktig blekfis när jag stod bredvid)som var med vårt gäng igår.

Det har blivit många kändismöten på sistone ;-). När vi var i Stockholm i lördags så såg vi Benny Andersson på NK (riktigt nära) och Peter Settman på Biblioteksgatan ;-). Jag tycker att det är roligt att se hur de ser ut när de är "privata" :-).

Idag är det grått och det är plugg som står på schemat. Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0