Monday morning

Hej på er! Idag är sista dagen med piff och städning för imorgon kommer fotografen och förevigar allt vårt slit ;-). Jag är färdig för en tur på stan, tyvärr är det grått och regnet hänger i luften (när jag tittade på väderprognosen för ett par dar sen så såg det betydligt bättre ut) men jag får ta med mig paraplyet och hoppas att regnet håller sig borta tills jag kommer hem igen. Igår städade vi, möblerade om, åkte till tippen, åt ärtsoppa till lunch (vuxenpoäng) och smörstekt torsk med duchesse-potatis som avnjöts tillsammans med vitt vin till kvällsmat. Det är inte ofta jag och Håkan får vara tillsammans på söndagskvällar för det är oftast då vi reser så det kändes lyxigt att få vara hemma tillsammans. Bloggen strular fortfarande så jag får inte upp några bilder men jag ska försöka när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0