Regnet det bara öser ner...

Det var ingen sol som mötte mig när jag klev av tåget här i Västerås, det var regnet som hälsade mig välkommen. Det blev en snabb promenad hem och när jag sen skulle ut och handla så fick jag äntligen tillfälle att premiäranvända min nya regnkappa =0). Inget ont som inte har något gott med sig.

Jag har gått igenom all post som har kommit under de senaste veckorna och så har jag ätit lunch, nu är det dags för ekonomiböckerna (det är riktigt tungt att släpa alla böcker fram och tillbaka på tåget) och så väntar jag på att Håkan ska ringa och säga att han har landat, men det dröjer nog en stund till.

Jag har inte hunnit laddar över de senaste bilderna till datorn så jag bjuder på en bild på mig och Håkan för ganska exakt ett år sedan när vi skulle på höstbal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0