Så nära

Ända sen jag träffade Håkan så har vi gått på balerna som anordnas av Lunds Studentsångare. Jag tycker att det är roligt, det är god mat och dryck och innan är det alltid konsert som man får njuta av.

I helgen var det dags för bal igen men en mängd olika saker gjorde att vi bestämde oss för att stanna hemma (jag hade ingen klänning, Håkan skulle upp tidigt dagen efter, vi fick reda på det väldigt sent för inbjudan kom bort i posten, Emilia kunde bara fira Ed på lördagen osv.).
Idag gick jag in på Isabella Löwengrips blogg (Blondinbella), jag läser alltid den och blir inspirerad av hennes energi och allt annat hennes blogg handlar om och då ser jag att hennes hemliga weekend var i Lund och hon gick på studentsångarnas bal... Varför var vi tvunga att missa just den här balen? Jag hade velat gå fram till henne och tacka för en bra blogg och berätta att hon inspirerar mig osv. Suck!

Jaja, dags att ta nya tag och ge sig ut i det (numera) gråa, trista vädret =(.



Jag lekte med Instagram igår och bjuder på en bild från vår bröllopsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0