Shopping i Schweiz


Igår eftermiddag fick vi medföljande åka till Schweiz på shoppingtur, gränsen ligger ca 10 minuter från hotellet och shoppingcentret låg ca 10 min efter gränsen. Det var ett ENORMT shoppingcenter soim heter Fox town och de hade alla dyra och exklusiva märken, det går inte att beskriva hur stort det var men det hade inte räckt med en dag för att hinna runt i alla olika delar av shoppingcentret. De hade kläder, skor och väskor men med tanke på märkena (och att det var Sweichz där allting är dyrt) så var det dyrt trots att det var en outlet. Om jag någon gång vinner på lotto så ska jag gå till Valentino och köpa mig en helt ny garderob, de har fantastiskt fina kläder!



Den enda butiken som hade prisvärda kläder var Ralph Lauren så det blev lite shopping ändå.


Kommentarer
Postat av: stefan

Vad roligt med annorlunda butiker! :)

2011-10-08 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0