Shoppingdag i Malmö


Vi hade en riktigt skön kväll igår med soffhäng och god mat. Vi tittade på två avsnitt av Bron (vi hinner aldrig se den på onsdagskvällarna) så nu är vi ikapp, det är riktigt spännande!

Idag blir det shopping, först en tur till saluhallen och Holmgrens där jag ska köpa kött till middagen ikväll och sen bär det av mot Malmö där vi ska köpa presenter till Edvard (jag hoppas även hinna med ett besök på Gina Tricot ;-). Emilia ska följa med och kanske även Edvard.

Vi hörs lite senare! 



Blommor på innergården.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det är ju så kul att shoppa, iaf om man hittar nåt...=) Finns inte många gånger jag är "besviken" på att man inte har obegränsat med pengar men det skulle vara riktigt roligt att en dag få gå o shoppa i vilka affärer man vill utan att behöva titta på prislappen...

2011-10-29 @ 10:59:17
Postat av: Malin



Nu har jag igång en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke, kolla gärna in detta inlägget: : http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment och se om det är något för dig. Det är jätte enkla regler. Kram!

2011-10-29 @ 12:01:53
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0