Soffmys

Nu är jag hemma i Lund igen. Håkan åkte direkt till Malmö för han går en matlagningskurs med jobbet som hade premiär idag. Det låter riktigt roligt och jag hoppas att han lär sig många bra tips och knep som vi kan ha nytta av här hemma när vi lagar mat.

Jag tog en dusch när jag kom hem och nu sitter jag iklädd myskläder i soffan med täcke över mig och tittar lite på TV och läser ikapp alla bloggar som jag följer. Det känns som att det är det som jag orkar med ikväll.

Hotell Hulingen i Hultsfred hade kanal 1 och 4 på TVn och internet fick vi kontakt med i ca 10 minuter totalt under vår vistelse så alla roligheter på internet fick vänta tills nu.

Vi frågade om restaurangtips i Hultsfred och fick höra att hotellets pub var den bästa (och i princip den enda som hade öppet kvällstid) så det blev middag där. Ryggbiff med grönsaker och coleslaw och ett gott rött vin till.




Kommentarer
Postat av: Anna

Soffmys är ju bland det bästa som finns!!! Synd bara att Håkan inte kan mysa med dig på en stund ;)

2011-10-11 @ 20:23:51
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0