Söndagsmys

Nu är vi hemma igen. Det har varit en väldigt lugn och mysig söndag och det var verkligen välbehövligt! Jag älskar dagar då både jag och Håkan är lediga och konstigt nog så blir jag så mer effektiv då än när jag är ensam hemma. Det borde vara tvärtom tycker jag men tydligen inte.

Hela lägenheten har dammsugits, tvätten är i maskinen och nu ska vi rensa lite i biblioteket innan vi sjunker ner i TV-soffan och fortsätter att äta av oxfilén och potatisgratängen.

Den här sötnosen har vi spenderat eftermiddagen med!

Kommentarer
Postat av: Emma & co

Tusen tack själva för e m. Jättekul att ni kom och hälsa på :) Ha en mysig söndagkväll nu kram från oss

2011-10-23 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0