Sova, sova, säng, säng, säng!

Hej allesammans!

Jag ber om ursäkt för att det inte har kommit något inlägg förrens nu men jag har försökt att ta dagen helt utan stress (och det är ovanligt för att vara mig, jag känner mig alltid stressad och det håller inte i längden så nu försöker jag att ta det lugnt och inte bli uppstressad över något... vi får väl se hur länge det håller ;-).

Jag vaknade när Håkan gick till jobbet före kl 8 och då spelade jag lite Wordfeud och läste Strindbergs stjärna, den är snart slut nu så jag drar ut på det och läser sakta ;-).
Jag har haft ett långt telefonsamtal med min fina syster som är hemma med Anton som är sjuk (han sov igenom hela telefonsamtalet så febern tar ut sin rätt). Tiden bara flyger iväg och vi hinner avhandla de flesta ämnena.

Nu ska jag äta lite lunch och sen blir det en tur på stan för att inhandla middag till kvällen.


En av förrätterna i Italien, underbara antipasto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0