Sunday morning


God morgon på er!
Det var skönt att få sova en timme extra imorse, speciellt för Håkan som åkte hemifrån kl 06:30... Han ska jobba i Holland ett par dagar och jag åker till Västerås för att umgås med vänner, träna och sätta igång med uppgiften som vi har i företagsekonomi...det är en jättestor uppgift så jag känner att jag vill börja i tid (och samma vecka som det ska vara inne så har vi vår sista engelskatenta (hoppas jag ;-) så då hinner jag inte med så mycket ekonomi).

Mitt tåg går efter lunch så nu ska jag packa ihop det sista och fixa lite lunch. Jag är jättesugen på varma mackor, vi åt det i fredags och det var så himla gott, vi får se vad jag hittar i kylen.




Den här rosen hittade jag på en promenad tidigare i veckan, den har verkligen växt ifrån sina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0