The sleeping beauty

Jag sov till klockan 11 idag, det har inte blivit mycket sömn de senaste nätterna så jag hade verkligen sett fram emot nattens sömn. Jag somnade vid 00:30 och vaknade klockan 03 och kunde inte somna om förrens kl 07 ungefär... Så med undantag när jag var uppe och sa Hej då till Håkan så sov jag till klockan 11. Jag är fortfarande jättetrött men jag ska hinna med att köpa lite saker inför resan och göra klart en inlämningsuppgift...
Dessutom skulle jag vilja se en film som vi hyrde förra veckan som vi måste lämna tillbaka ikväll...den har sista prioritet på dagens "att göra-lista" men det skulle vara kul att hinna se den.

Blomman bor på vår innegård och jag fotade den igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0