Tibroshopping

Det var väldigt kyligt i Tibro igår. Jag tog en promenad runt de centrala delarna och hittade faktiskt en butik som jag kunde gå in och värma mig i, det var den lokala bokhandeln. Jag spenderade en bra stund där inne och gick grundligt igenom hela deras sortiment (som tyvärr inte var så stort). De hade kampanjpris på pocketböcker så jag köpte med mig de tre första böckerna av Mari Jungstedt (de som handlar om mord på Gotland) eftersom jag har läst den fjärde boken så kan det vara kul att få hela historien från början.



När jag har läst ut Strindbergs stjärna så ska jag ta mig an den här bunten.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har läst alla, dom är bra!

2011-10-12 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0