Usch!

Nu är det snart dags för det absolut värsta jag vet, jag ska till tandläkaren :-(. Det spelar ingen roll att jag är vuxen och borde kunna tänka logiskt, jag är så rädd och vill inte gå dit! Bör jag blir nervös så blir jag illamående och det är inte det bästa när någon ska pilla mig i munnen... Det är samma sak varje gång (trots att jag inte har haft hål i tänderna på många år). Ni får hålla tummarna för mig idag! Belöningen efteråt blir i alla fall skoj ;-). Jag får tänka på det :-).

Det här bjöd jag Anna på igår!


Kommentarer
Postat av: Anna

De var supermumsiga!!!

2011-10-20 @ 11:11:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lena

Usch! Jag har oxå tandläkarskräck så jag vet precis vad du menar...=( Va skönt att det gick bra iaf!

2011-10-20 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0