Västerås, here I come!

Jag har verkligen njutit av lyxen av att bo på samma ställe de senaste veckorna, jag har inte varit i Västerås sen i slutet av September. Jag ställer alltid om mig väldigt snabbt så nu känns det som att Lundlägenheten är min bas och att det är där som är mest hemma (när det egentligen är Västerås som är mest hemma för där finns alla mina saker och den största delen av min garderob, och det är där våra gemensamma inköp till största delen finns, här i Lund är det mest Håkans möbler som han hade när vi träffades och det blir inte riktigt samma sak). Jag tror att den största anledningen till att jag känner mig hemma någonstans är att Håkan är där, där han är, är hemma för mig.

Nu sitter jag på tåget på väg till Västerås där jag ska spendera resten av veckan tills jag flyger ner till Skåne på måndag morgon. Om allt går som det ska så är jag framme vid lunchtid och då hinner jag förhoppningsvis hinna en bit i ekonomiböckerna innan det är dags att bege sig till Bellevue för badmintonträningen. Jag har haft ont i halsen i snart en vecka men jag orkar inte vänta längre, nu vill jag träna!
Jag kommer att missa badmintonen nästa vecka eftersom vi ska ut på trevligheter med Håkans jobb i Malmö.

Jag hoppas att Västerås bjuder på sol!


Kommentarer
Postat av: AL

Ingen sol här tyvärr...men staden blir iallafall lite ljusare när jag vet att du är hemma ;)

Så välkommen hem! :*

2011-10-18 @ 13:56:17
Postat av: Kristin

Jag märkte det =0). Tack! Jag hoppas att det blir bättre väder under veckan. Kram!

2011-10-18 @ 15:28:28
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Välkommen hem! För JAG tycker att Vässan är mer hemma än Lund för dig ;)

2011-10-18 @ 15:53:46
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0