Viktiga val

Jag tycker att det kommer lika plötsligt varje gång. Plötsligt är oktober här och det är dags att göra valet inför vårens studier. Jag läser kurser så jag väljer varje år till skillnad från de som går på ett program, det har allt klart när de börjar läsa...

Mitt problem är att jag inte har någon aning om vad jag vill läsa. Jag vet inte alls vad jag vill bli när jag blir stor :-(. Jag sitter här och velar och vet inte alls vad jag ska välja. Jag känner att det är smidigast med distanskurs så att jag kan fortsätta att pendla mellan Lund och Vässan (så att jag kan fortsätta med kören och badmintonen). Jag försöker att söka lite "bra att ha-kurser" som är allmänbildande och som kompletterar inom många olika utbildningar. Nu är det dags att återgå till studera.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0