Visning på Stora Södergatan

Klockan 18 är det återigen dags för visning här hemma så då ska vi försvinna hemifrån en stund. Idag är det inte lika mycket att fixa undan eftersom det mesta fixades inför gårdagens visning, det är mest att tända ljusen, plocka bort nån skarvsladd och vädra som ska fixas innnan mäklaren kommer.

Jag är så trött, jag kan aldrig somna om när Håkan går till jobbet, så trots att jag inte har någon tid att passa så går jag upp runt 8-tiden på morgonen hur sent vi än har lagt oss kvällen före. Jag är alltid tröttare på hösten men idag känns det extra mycket som att jag ligger efter med sömnen.

Den här fina blomgruppen fick Håkan av kyrkan i Dalby som tack för den fina konserten. Färgerna passar perfekt med de andra blommorna och färgerna i vardagsrummet och den är en fin detalj nu under visningarna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0