En vecka kvar!

Idag är det torsdag. Det innebär att jag ska packa allting som jag kommer att behöva under de tre veckor som jag är borta från Västerås. Förutom kläder och skor så ska de sista inredningsdetaljerna med ner på tåget imorgon.

Nu är det exakt en vecka tills jag sitter på planet på väg till Italien, jag längtar så!!!! Det ska bli så skönt att känna värmen och jag hoppas att det kommer att vara fint väder och att jag och Håkan får chans att koppla av trots att det är en jobbresa (iaf för Håkans del).

Förutom packandet så ska jag tvätta de sista kläderna som ska med till Lund och träffa Alvora, som jag inte har sett sen före sommaren. 

Nu ska jag återgå till "Den döende dandyn", det är riktigt spännande just nu!



Det här lövet hittade jag igår när jag vara ute och fotades, så fin hjärtform!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0