Fotografering

Just nu sitter jag och käkar frukost, tittar på nyheterna och läser bloggar. Om en stund ska jag bli fotograferad. Det ska bli kul (tror jag, är inte så van att bli fotad av andra än familjen) och förhoppningsvis så blir det några bra bilder.

Därefter ska jag ha ett lunchmöte med min chef och efter det iväg på ett tredje möte, och ikväll så är det kör! Fullt upp idag med andra ord.

Vet ni vad jag gjorde inatt? Jag lämnade in min hemtenta!!! Mer än två dygn innan den skulle vara inne, det är nog rekord tror jag ;-). Det känns så skönt att den är klar så att jag kan slappna av och börja fokusera på uppgiften till företagsekonomin som ska ni snart. Med tanke på att vi åker till Italien nästa vecka så vill jag ha den klar innan vi åker så att jag kan ha semester på riktigt.

Senast jag blev fotad "på riktigt" var när Cilla fotade mig och Håkan inför bröllopet sommaren 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0