Fredag!

Jag har redan hunnit med en del eftersom jag vaknade så himla tidigt idag. Jag började på en ny bok imorse, ni ska få se vilken det är lite senare idag.

Nu ska jag bege mig till affären och det som mer står på schemat för dagen är lunch med bästa Bettan och mys hos underbara Anna & Co ikväll.
Jag spenderade halva kvällen igår på telefon med Anna och det är så fantastiskt för det kändes som att vi hade pratat i 10 minuter när vi la på. Vi bubblar i båda oss och det är aldrig tyst ;-) härligt!

Jag älskar fredagar, särskilt när solen skiner!


En bild på mig och Anna tagen hösten 2010.

Kommentarer
Postat av: Anna

Góa, bubbliga du! Puss

2011-09-09 @ 13:45:27
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0