Hej företagsekonomi!

Jag är nu registrerad för ännu en kurs! "Räkna med lönsamhet" heter kursen och den läser jag på distans (trots att det är Mälardalens högskola). Jag har nu beställt kurslitteraturen och börjar att känna mig som en fattig student.

Den här kursen verkar riktigt rolig (när man läser kursbeskrivningen) jag återkommer efter första inlämningen och meddelar om det fortfarande känns kul. Det som känns lite knepigt är att alla inlämningsuppgifter på den här kursen är grupparbeten. Jag anmälde mig till en grupp nu på förmiddagen men eftersom det är en distanskurs så känns det ganska omöjligt att träffas irl.
Jag har inte lyckats ta reda på när det är dags att lämna in den första uppgiften men den verkar som sagt riktigt rolig (men jag kan inte börja med den förrens jag har fått mina böcker så att jag kan läsa mig till hur man gör (även om jag tror att jag klarar den baserat på mina tidigare kurser i företagsekonomi)).



Plugghästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0