Hösten är här

Det är en helt annat luft ute nu och löven börjar verkligen få höstfärger.
Så här såg träden ut när jag var på väg till körrepet igår.



Efter kören så stod jag, Anna och Caroline kvar i över en timme och pratade och skrattade. Det var så himla roligt och välbehövligt att få lite tjejsnack. Jag har missat ganska många körrep på sistone så det var så skönt att catcha upp lite ;-). Jag behöver fler sådana kvällar!
När jag är tillbaka i stan ska jag försöka att bjuda in dem på lite mer snack, kanske middag före kören? Det hann vi med en gång innan sommaren och det vore kul att komma igång med den traditionen igen.
Och så vill jag träffa Jonna, Johanna, Linda, Linda, Kajsa, mina kusiner... Listan är lång men tiden jag spenderar i Västerås är ganska knapp så det gäller att planera.


Kommentarer
Postat av: Anna

JAAA, mer för-kör till folket!

2011-09-29 @ 13:01:03
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0