Jag kom in!!!

Kan ni tänka er, på den kurs där jag stod som 68 reserv kom jag in =0). Det är inte illa. Jag hade räknat bort den eftersom jag stod så långt ner på listan men från och med idag är jag alltså student vid högskolan i Halmstad. Kursen är Affärsengelska I, det ska bli intressant att se vad den bjuder på men först ska jag söka upp litteraturlistan och kontakta CSN. Härliga torsdag!!!

För övrigt så sitter jag nu på tåget ner till Skåne. Jag och Håkan gick hemifrån kl 06.00!!! för att hinna till tåg respektive buss för att förflytta oss söderut...men det är skönt att vara framme i Lund innan lunch =0).



Kommentarer
Postat av: Joakim - STORBLOGGAREN

Grattis! Vad roligt! :D

2011-09-01 @ 10:02:40
URL: http://www.storbloggaren.se
Postat av: Anna

Grattis vännen! Vad skönt att det gick vägen med sysselsättning.

2011-09-01 @ 20:52:43
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0