Klumpedunsen

Vi hade en jättetrevlig kväll igår på vingården. Ni ska få se fler bilder senare men jag har lyckats med något riktigt dumt så just nu får jag inte in några bilder på datorn.

Jag hade inte riktigt tänkt mig för igår när jag klädde mig inför vinprovningen. Jag tog min korta klänning och (lyckligtvis) ett par svarta stövlar. Kvälln började nämligen med en vandring runt vingården och det var en promenad genom skog och lera och det var dessutom ganska kallt. Hade jag tagit ett par pumps så hade jag inte kunnat genomföra vandringen. Nu var det "bara" kylan som störde.

Såhär såg jag ut igår, inte riktigt passande.

Hällåkra vingård.

Mer bilder från vingården kommer senare när jag har löst bildproblemet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har du nu lyckats med? ;)

2011-09-21 @ 14:52:20
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0