Måndag!

Jag sitter på tåget på väg till Västerås, där jag ska lämna väskan, packa för en övernattning och sen bege mig till Stockholm (med tåg, vad annars?) där jag ska spendera natten. Håkan har en jobbmiddag så han kommer säkert "hem" sent men eftersom vi inte kommer att ses på ungefär två veckor så känns det som att det kan vara mysigt att vänta på honom när han kommer till hotellet ikväll.

Det var kyligt ute imorse, snart är det dags att ta fram höstjackorna. På bilderna nedan ser ni mina favoriter som kommer från MQ och Sisters.



De har några år på nacken men jag gillar dem skarpt!
Den första bilden är tagen våren 2010 och den andra hösten 2009 (och det ser ut som att ena benet har hoppat ur led, jag vet men jag hittade ingen annan bild på jackan).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0