Mmm...FRANK!

Det blev ett besök på FRANK i torsdags kväll.

Vi fick börja med att provsmaka en nyhet som kommer att serveras som barsnacks, de var så goda!



Därefter var det dags för förrätter, jag åt hummerravioli och Håkan åt pilgrimsmusslor.

Hummerravioli med ricotta, majs och hummer.


Pilgrimsmusslor med kantareller och purjolök.


Jag ser typ nyvaken ut...men det bjuder jag på ;-)


Varmrätten var Franks variant av Boeuf Bourguignon med mandelpotatispuré.




Jag och Håkan delade på en dessert. Chokladfondant med kolasås, jordnötter och marshmallows och passionsfruktssorbet, en av mina favoritdesserter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste bara få säga att det är så romantiskt att dela efterrätt! ;)

2011-09-24 @ 22:25:45
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0