Mot ny adress

Igår skrev jag och Håkan under papperna på en ny lägenhet här i Lund! Jag älskar lägenheten och jag ska visa er  bilder längre fram =0). Jag ville inte berätta för er innan allt var klart eftersom vi inte visste om vi skulle vinna budgivningen.

De som känner oss vet att vi har flyttat ett antal gånger de senaste åren... Närmare bestämt blir det här 5:e gången på 3 år!
Men efter den här gången är det färdigflyttat (som vi alltid säger ;-).
Den nya lägenheten är ljus och fräsch (och det finns en balkong som jag verkligen har saknat) och jag tror och hoppas att vi kommer att trivas som fisken i vattnet!

Det är första gången som jag köper en lägenhet, det kändes väldigt vuxen att diskutera lån, handpenning och en massa avtal. Vi är så glada och jag längtar efter att flyttlasset !!!


Här är jag med den fina pärmen vi fick =0) jag ska byta tröja nu, det är lite tjatigt att se den på alla inlägg ;-).

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis igen! (känns som att det är det enda jag skriver i dina kommentarer nu för tiden ;) )



Ska bli kul att se hur ni får det i nya lägenheten, trots att jag inte hinner se hur den ni bor i nu ser ut. Jag plockar väl med mig ungarna någon dag framåt vårkanten och våldgästar er lite ;)

2011-09-02 @ 21:22:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0