Nu funkar bloggen!!!





Jag vet att många av er har haft problem med att komma in på min blogg men nu ska problemet äntligen vara åtgärdat. Om det fortfarande är problem (men då kanske ni inte ser det här ;-) så får ni säga till så ska vi köra en till räd i programmeringen.
Jag vill göra om headern inför hösten så när jag och Stefan hittar en tid då vi båda är lediga så ska vi sätta oss ner och fixa bloggen.

Jag har precis ätit köttfärssås med kantareller och nu njuter jag av efterrätten (resterna från i torsdags), MUMS!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

YES! Nu kan jag läsa bloggen även när jag är på jobbet!!!

2011-09-19 @ 08:52:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0