Nytt halsband

Nu är det snart dags för kör. Eftersom jag har ont i halsen så ska jag bara sitta och lyssna idag, inte lika roligt som att sjunga men man lär sig mycket på att vara där och lyssna på de andra.

Jag passerade även Gina Tricot när jag var på väg till hotellet i Stockholm och hittade det här halsbandet som jag föll pladask för!





Jag gillar guldiga smycken såhär på höstkanten, de passar så bra med höstfärgerna. I vanliga fall är jag mer åt silver/vitt guld/platina när det gäller smycken men på hösten blir det mer "guld"


Kommentarer
Postat av: Anna

Halsbandet är supersnyggt! Jag hann aldrig säga det till dig, för vi pratade ju om en massa annat ;)

2011-09-07 @ 21:48:10
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0