Ojojoj! Nu blev det ett väldigt sent morgo...

img_3490 (MMS)

Ojojoj! Nu blev det ett väldigt sent morgoninlägg men bättre sent än aldrig ;-). Här ser ni frukosten som jag åt med Håkan kl 07.45 imorse. Därefter somnade jag om och vaknade av väckarklockan vid 11. Då blev det en snabbdusch och en språngmarch ner till stationen för att hinna med 12-tåget :-) och jag hann utan problem (trots höga klackar ;-) och jag fick sittplats! Nu blir det fruktstund här på tåget och så ska jag komma ner i normalpulsen efter. springturen ;-). Håkan har vart sjuk ett par dagar (förkyld och ont i halsen) och nu verkar han ha smittat mig :-( jag har ont och känner mig svullen i halsen. Vi får se hur det blir med träningen ikväll, jag vill ju inte att det ska bli värre... När jag kommer hem ska ni få se bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0