OLIODELI

Idag mötte jag upp Alvora på stan för en sen lunch på Oliodeli. Det var premiär för mig på den mysiga restaurangen/caféet som ligger i IGOR. Vi satt ute i solen och njöt, det kändes som att det var mitten på juli och inte slutet på september.

Man kan antingen göra sin egen sallad...


Eller beställa pasta eller pizza. Jag valde en pasta med kyckling, valnötter och parmesan. Det var jättegott!


Efter lunchen tog jag en sväng på stan men jag hittade inte det jag var på jakt efter så jag får fortsätta mitt letande i Lund under helgen.
Nu är det hög tid att ta fram resväskan och börja packa och efter det ska jag leta runt i frysen och se om jag har någon kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0