Onsdagskvällen

Jag är alltid på kören när det är onsdagskväll så när jag nu är hemma så finns det ingenting bra att se på TV eftersom jag inte följer något av programmen.
Jag var ute på ett litet äventyr på kvällskvisten. Jag följde med min mamma, moster och syster på en klubbkväll i en inredningsbutik. Jag var het svettig och darrig i benen efter typ 30 minuter så det var tur att det inte var en helkväll. Jag måste säga att det gick mycket bättre än förväntat och att jag känner mig piggare nu i efterhand.

Det blev en hel del inköp till Lundlägenheten inför flytten (dels till visningen men vi kommer även att ta med det till nya lägenheten. Ni ska få se bilder framöver, allt kom nämligen inte med hem till mig idag.

Nu ska jag återgå till min bok, det är inte många sidor kvar så nu är det spännande ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0