Recept

Märker ni hur flitens lampa lyser hemma hos mig? Nja, flitens lampa var väl att ta i, jag har fixat lite med kurserna men har campat i sängen hela dagen. Jag har även hunnit med att titta på TV och leta recept inför middagen som jag ska ha här hemma nästa vecka.
Jag har hittat förrätt och dessert (tror jag iallafall) men varmrätten har jag inte bestämt än. Jag vill bjuda på någonting som antingen sköter sig själv eller något man kan förbreda innan så att jag hinner umgås med gästerna.

Jag älskar att baka ocn laga mat och att få göra det för andra är extra roligt (och lite stressande eftersom man vill att allt ska bli superbra).

Sist det var tjejmiddag här så bjöd jag på lax- och räkgryta så den här gången blir det nog en kötträtt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, den är ju så god lax och räk-grytan! Men förstår att du vill bjuda oss på något annat den här gången ;)

Ses i morgon! kram

2011-09-08 @ 21:24:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0