Sjuklingen?

Jag fick nästan 9 timmars sömn inatt, det kändes välbehövligt. Vi var uppe sent igår, och sen var jag uppe och sa hej då till Håkan vid klockan 7 och sen gick jag och la mig igen. Jag somnade inte direkt men efter en stund och så sov jag till klockan 11.

Min hals gör så ont, men jag är inte förkyld och jag har ingen feber. Jag hoppas att det kan stanna vid halsont, jag slipper gärna förkylningen.
Jag tror att det var därför jag sov så länge både igår och idag, kroppen är inte helt kry.

Frukosten idag var lingongrova med leverpastej och mammas inlagda gurka, så gott!



Nu ska jag sätta igång med pluggandet (trots att jag inte har fått böckerna än...)
Jag vet inte varför det blir kursiv stil, jag har avmarkerat det men har fått in något kortkommando som jag hoppas försvinner snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0