SKIT

Det är ungefär så jag mår just nu. Jag är sjuk och förhoppningsvis så vänder det snart och då orkar jag bry mig mer om bloggen som tyvärr har blivit lidande under helgen.
Under veckan som kommer så kommer det att komma upp lite recept här på bloggen.
Jag måste vara hemma och ta det lugnt så det kommer inte bli några spännande utflykter (men jag kan lova att kakorna är ljuvligt goda så det är värt att titta in här). Det kliar i kroppen och jag är lite småsugen på att ge mig ut på en shoppingtur (det brukar hjälpa när jag känner mig nere) men det får vänta för det orkar jag inte med just nu.

Stefan kom förbi med en krya på dig-påse från familjen.

Vi fick även en trisslott men det var tyvärr ingen vinst på den.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Skickar en Bettankram!

Får man komma förbi även om man inte äter av kakorna ;)?

Kram

2011-09-11 @ 19:57:48
Postat av: Anna

Skickar en kryakram! Ringer dig nån dag snart! Puss

2011-09-11 @ 21:24:30
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Anonym

Stackare som inte mår bra! Hoppas du snart är pigg igen :) Kram

2011-09-12 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0