Soliga Lund

Nu är jag framme i Lund, efter att jag hade kämpat mig upp för trappen med all packning (det tog sin lilla tid) så gick jag ut och köpte en sallad. Lund bjuder på strålande sol och värme, så härligt!

Dessvärre så strular min mobil, eller snarare uppkopplingen, jag försökte blogga från mobilen men det gick inte alls. Wordfeud och facebook fungerar inte heller så jag känner mig lite uttråkad. Nu har jag startat datorn så då kan jag ialllafall kolla min facebook och blogga ;-).

Här nedan ser ni de fina kuddfodralen som min mamma har sytt till oss, hon är så duktig! Ni ska få se dukarna sen när de kommer på plats. Han som sitter i soffan heter Tallis och är lilla gruppens maskot!




Tack mamma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0