Sommarminnen

Jag fortsätter med mina sommarminnen och bjuder på lite bilder från Italien som är tagna med min mobil (jag insåg nyss att alla vanliga bilder från Italien inte är överförda till den här datorn). Jag är inte nöjd med det är ett steg på vägen. Jag ska googla fram några bra videos som jag kan lära mig lite knep av.




Uppe till vänster, Håkan tar ett kvällsdopp i poolen på vingården (Sicilien)
Uppe till höger, utsikten från hotellet i Taormina
Nere vänster, spanska trappan i Rom
Mitten, utanför hotellet i Palermo
Nere mitten, skaldjurspasta från Palermo
Nere höger, lunchstop på Mc Donalds och en titt på kartan för att hitta rätt igen.

Min syster ska hämta mig om några timmar och sen ska vi åka hem till henne och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Riktigt fint! Snart får nog jag ligga i lä vad gäller PS !

2011-09-13 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0