Studentfix

Jag kom hem vid 12-snåret. Här i Lund är det jättefint väder och jag njöt av solen när jag gick hem från stationen. Jag har försökt att fixa med kursen i Halmstad som jag ska läsa. Jag är registrerad och har nu kunnat aktivera mitt studentkonto men jag lyckas inte få fram ett schema eller komma åt föreläsningsplattformen, vilket kan bero på att det inte finns några föreläsningar uppladdade än...men det är svårt att veta innan jag har sett schemat. Jag ska testa en gång till få se om jag blir något klokare på det.
Jag har även hittat litteraturlistan så nu är det bara att beställa hem böckerna och sen är jag redo!


Studentlitteraturen i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0