Tidig morgon

Ja, eller för er arbetande så räknas det väl inte som tidigt men jag vaknade före klockan 8 idag ;-)  trots att jag släckte sent.

När jag kom hem från kören igår så ägnades större delen av kvällen till att följa nyhetsrapporteringen om Stefan Livs tragiska bortgång. Håkan är ett otroligt stort hockeyfan och han blev väldigt tagen av nyheten och kände, precis som jag, att livet är så oerhört skört. Jag blir ju lite blödig när jag tänker på det och tänker på att Håkan flyger flera gånger i veckan (och att jag redan innan den här olyckan var orolig så fort han skulle borda planet), nu kommer jag att vara ännu mer orolig.

Idag ska jag ägna mig åt engelskakursen och kanske hinna med några omgångar med Wordfeud =0). Det blir iallafall väldigt lugnt så att min förkylning kan kurera sig till imorgon. 




Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du är orolig när Håkan flyger - MEN det är ju inte så ofta, om någon gång, som han flyger med ryska inrikesflyg. En liten tröst i alla fall!

2011-09-08 @ 13:05:24
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0