Till banken

Jag och Håkan ska iväg till banken nu och prata placeringar och sånt där annat som man brukar prata med banken om (vuxenpoäng). Jag har aldrig varit på ett bankmöte innan så jag vet inte alls om det är roligt eller bara jättetråkigt (såhär på förhand ligger jättetråkigt närmast till hands).
Jag ska nog byta till Håkans bank nu när jag har lån där...jag ska prata med dem idag och se vad de säger. Jag trivs väldigt bra med banken jag har idag men det känns smidigare att ha samma.

Jag fotade pusslet innan jag åkte igår så att ni kan få se hur långt jag har kommit (inte alls långt, men ändå ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Min erfarenhet är att det är tråkigt med bankbesök, men det beror nog mest på att jag är så dåligt insatt...

2011-09-19 @ 12:55:38
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0