På bättringsvägen!

Hör och häpna, inatt sov jag 9 timmar! Och jag hade nog kunnat sova lite till om inte telefonen hade ringt... men å andra sidan ska jag inte sova bort hela dagen så det var lika bra att den ringde. Jag hade en mysig eftermiddag och kväll hemma hos syster-yster och det var kanske därför jag sov så pass bra, jag var ganska slut när jag kom hem.
Förmiddagen har ägnats åt telefontid med sjukhuset för att få svar på frågor och boka in en ny träff med läkaren. Och sömn såklart, jag vaknade inte förrens klockan 10! Min förkylning är verkligen på bättringsvägen så jag ska förhoppningsvis vara piggare idag.

Bilder från gårdagen


Middagsdags


Annas senaste svampskörd

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att du mår bättre! Små, små steg och snart mår du som en prinsessa igen!

2011-09-14 @ 22:10:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0