Business outfit ;-)

Jag känner mig pigg och glad idag. Solen skiner (tack för det!), det är varmt och skönt och jag klädde upp mig lite inför bankbesöket och det fick mig på bra humör.
Bankbesöket, vad kan jag säga om det? De första 45 minuterna förstod jag i princip ingenting av det Håkan och Martin på banken pratade om (det enda jag kände var att jag att måste börja hänga med bättre i den finansiella utvecklingen då det har inverkan på vår ekonomi). Den resterande delen av tiden pratade vi med Liselotte om lånet vi ansökte om (hjälp, nu är jag vuxen!!!) och att jag vill byta till deras bank. Jag har verkligen dålig koll på min banksituation och det märktes verkligen när de började prata om mina fonder och konton, jag har noll koll men det ska det bli ändring på!

Efter banken blev det en timmes promenad i centrum och jag är helt slut nu så efter lunchen blir det vila för min del och så ska jag komma ikapp i mina Wordfeudpartier :-).

Såhär ser jag ut idag




Klänning Lindex, kappa H&M, skor Esprit, väska Bennetton och halsbandet är från Mallorca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0