Nu börjar jag tröttna!

Nu är det dags igen, jag sitter på tåget till Västerås. Sådana här dagar så funderar jag på om det inte är bättre att flytta till Lund och ta en paus från badmintonen och kören (det är dessa saker som gör att jag åker till Västerås varje vecka). Vi skulle kunna åka upp och hälsa på familj och vänner typ var tredje helg (och vår kära lägenhet som vi bara älskar!). Det kommer att kännas ännu jobbigare att resa när vi har flyttat till den nya lägenheten här i Lund.
MEN jag vet att jag skulle sakna kören så himla mycket om jag tog en paus. Det är så många roliga konserter och resor och nu när Håkan snart är med på onsdagarna så kommer vi iallafall att ses då, jag skulle även sakna badmintonen som jag tycker är en väldigt rolig motionsform. Det har vart ovanligt många resor den senaste tiden så förhoppningsvis känns det bättre när vi kommer in i oktober och vi är på samma ställe under en längre period.

Bilden har väl inte jättemycket att göra med det här inlägget men det är familjen (en del av den). Det här kortet tog vi precis innan tolvslaget 2009/2010.



Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag skulle sakna dig sååååå mycket om du inte var här!!!! Puss

2011-09-25 @ 19:16:48
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0