Tack för igår!

Vilken härlig kväll vi hade igår! Håkan och jag tog tåget till Lund igår morse och på eftermiddagen begav vi oss iväg till Domkyrkan där Lunds Kammarkör hade förberett en överraskningskonsert för Håkan eftersom han ska avgå som dirigent för dem. Det var en fin konsert och jag var med och sjöng lite och Håkan fick dirigera några stycken.
Efter konserten gick vi till Carlssons trädgård där en festmiddag väntade. Det var en supertrevlig kväll och jag och Håkan kom hem vid 1-tiden.
Stort tack till Maria och alla andra i Lunds Kammarkör som har ordnat och fixat så bra med den här överraskningen.

Här är Håkan innan vi gick hemifrån igår eftermiddag


Lunds Kammarkör


Carlssons trädgård


Emilia och Robert


Johannes och Andrea


Aptitretare, lax med kapris.


Håkan valde Wallenbergare


Och jag tog ryggbiff


Håkan blev avtackad och fick finfina presenter


Jag valde chokladdessert med vit chokladmousse och kladdkaka, så gott!







Sista kortet innan vi gick hem, trötta men otroligt glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0