Livingroom

God morgon på er!

Jag sitter på tåget ner till Lund och den här gången dröjer det innan jag återvänder till Västerås, det ska bli skönt att vara på samma ställe under lite längre tid (med undantag för resan till Italien på torsdag) och min lillebror kommer att passa lägenheten under tiden.

Den här helgen kommer enbart att bestå av lägenhetsfix, vi ska flytta de kartonger som är packade och plocka ner de sista grejerna som inte ska vara framme när fotografen kommer för att ta bilder samt på visningen. Dessutom ska vi inhandla de sista detajerna. 

Jag tänkte att jag skulle fortsätta att visa bilder på den nya lägenheten. Här kommer vardagsrummet.





Pictures of the livingroom in our new appartment in Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0