Bishops Arms

Det har verkligen vart fullt upp den här helgen och som jag skrev tidigare så är det bara roligt! Men det har lett till att bloggen har blivit lidande.
Igår var vi och lyssnade på den engelska körens konsert i Domkyrkan, det var en massa körmänniskor och andra vänner och bekanta i publiken och det måste ha varit så det var för länge sen när alla samlades i kyrkan för söndagsmässan, det var den naturliga samlingspunkten. Jag önskar att det var samma uppslutning på andra konserter, och då menar jag även mig själv. Det är inte ofta jag och Håkan går på körkonserter. Vi gör det säkerligen oftare än medelsvensson men det blir alldeles för sällan för min smak. Och det skulle vara ännu roligare att gå om man träffade alla sina körvänner där varje gång ;-). Det kändes på sätt och vis som en Mariakörs-återträff, jättekul!
Konserten var jättebra och det var en del sånger som vi själva har sjungit i kören. Efter konserten gick vi till Bishops Arms för gemensam middag. Jag åt deras Caesarsallad och den var fantastiskt god, den kan jag verkligen rekommendera!
Al och Liam, en av våra inneboende
Jag och James, vår andra inneboende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0