En fredagskväll i Lund

Vilken kväll vi hade igår! Vi gick in till centrum strax efter 17, Håkan hade ingen aning om vad vi skulle göra och det var riktigt roligt. Först blev det bio, Hotell Marigold som vi har pratat länge om, en jättebra film som berörde oss, en komedi som även rörde oss till tårar ibland, den kan jag verkligen rekomendera!
Därefter blev det middag på Klostergatans fisk, den får ni se mer av senare men jag kan berätta att vi var riktigt nöjda! Efter middagen var det tänkt att vi skulle gå till Grand Hotell för drinkar men på vägen dit passerade vi John Bull där de hade livemusik och alla såg så glada ut jämfört med när vi tittade in genom fönstrena på Grand så det blev ett besök på John Bull med bra musik och till och med lite bugg ;-). Kvällen avslutades med en skön promenad hem vid ett-halv två.
Håkan utanför SF
Här är vi på John Bull
Eftersom Håkan inte buggar så uppmuntrade han mig till att tacka ja när jag blev uppbjuden, det var så roligt att dansa! Det var längesen jag buggade =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0