Fika, foto och IKEA

Håkan har jobbat klart, jag har myst runt här hemma och lekt med mina fotoappar på telefonen ;-). Vi ska ta en tur till IKEA (mitt favorit-söndagsnöje!), Håkan var riktigt snäll som gick med på att åka dit idag, det är nämligen något som han inte alls är förtjust i. Det är grått och regnar så en promenad känns inte aktuell men om man går runt på IKEA så blir det nog nån kilometer, om än i långsamt tempo =0).
Jag fick frågan om hur jag och Håkan träffades, den historien kommer upp här på bloggen nån gång i nästa vecka. I väntan på den kan ni spana in bilderna från vårt bröllop som finns under fliken bröllop ;-). Här ser ni en av de bilderna som jag lekte med idag.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det ser jag fram emot en love story sitter aldrig fel!

PS. jag har också fått en ring när vi var i St.Thomas

fick välja en, i en utav guldsmedsaffärerna där. Vi kanske har varit i samma affär.

2012-04-22 @ 16:54:37
Postat av: Kristin

Åh vad kul Kerstin, jag kommer inte ihåg vad stället hette...men jag vet ungefär vart den låg =0). Jag försökte med den där länken till ordspelet men det gick inte alls, men jag testar då och då och hoppas att den fungerar någon dag. Hoppas att ni hade det bra på semestern ;-). KRAM

2012-04-22 @ 23:06:32
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0