Gynning x 2

Vi var alltså i Ystad på konstutställning tidigare idag. Carolina Gynning ställde ut tavlor och hennes mamma Agneta ställde ut skulpturer. Jag hade inte sett Agnetas verk tidigare men det fanns några riktigt godbitar =0).

Jag älskar Carolinas tavlor, de är färgstarka och skulle passa bra in hemma hos oss, de var ganska dyra men litografierna var billigare.
Vi fick en liten pratstund med Carolina och det var kul eftersom jag följer hennes blogg. Hon är ännu vackrare i verkligen än på kort!
Det var fotoförbud men det såg jag inte förrens senare så jag fick en bild av en mina favoriter. En jättestor tavla! Det syns ju inte på bilden men den är typ 2 meter lång...

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg!

2012-04-08 @ 13:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0