Gynnings konstutställning

Festen igår var kul, god mat och dryck så jag är lite trött idag ;-). Vi är uppe tidigt för vi ska åka till Ystad idag och gå på Carolina Gynnings (och hennes mamma Agnetas) konstutställning på Ystad Saltsjöbad. Efter det ska vi se oss omkring inne i Ystad, jag håller tummarna för att vädret blir bättre, snön kan hålla sig borta nu när vi bytt till sommardäck!

Här ser ni dagens väska, den kommer från Gant och jag hoppas att färgen ska matcha mina nya kängor :-). Ringen är köpt i en juvelerar butik i Karibien (på St Thomas om jag inte minns fel ;-).


Kommentarer
Postat av: Stefan

Fin väska! Hoppas ni får en fin dag! :)

2012-04-07 @ 10:19:56
Postat av: Kristin

Tack bror! Hoppas att ni får det mysigt ikväll!!!

2012-04-07 @ 17:24:48
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0